Boktips



Jag ska nu tipsa om en bok som jag läser just nu. Den heter "som om ingenting" och är skriven av: Katarina von Bredow. Jag har läst en annan bok av henne innan som hette "expert på att rodna" ... den var superbra så för några veckor sedan så lånade jag denna boken och jag har knappt läst halv nu på tre eller två dagar, tror jag.
Jag skriver av baksidan om vad den handlar om:

"I längtan målar mina händer din kropp på mitt lakan med tungspetsen pengslar jag fram din lust ur min"

På skrivarkursen träffar Elin Paul, sin bästa vänninas pappa, och de finner en samhörighet som hotar att helt kasta omkull tillvaron för dem båda.

Om förbjuden och omöjlig kärlek. En ny intensivt laddad kärleksroman av Katarina von Bredow, som väckt stor uppmärksamhet och fått lysande lovord för sina tidigare böcker.



Den är rätt seg men ändå bra på något vis. Det går sakta men frammåt i boken när jag läser den.
Jag tycker ni ska prova att läsa den, ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0