Dagens inköp



Detta är dagens inköp från stan. Fast det är två bilder eftersom att det blev en del med mej hem idag... Och jag fick inte plats med allting på en bild.

image140

♥  Rödoranget hårband med rusett från Glitter - 24.50:-

♥  Gråa hårspännen från Glitter - 19.50:-

♥  Röd och grågrön randig skjort-linne från VeroModa - 159.90:-
♥  Höga knästrumpor från MQ - 50:-
♥  Minitofsar i olika färger från Glitter - 14.50:-

Nästa bild ser ut såhär:

image142

♥  Grönt & grått linne från Jansens - [3 stycken för 99:- så mamma fick ett grått och jag dessa två]
♥  Vitt hjärta med genomskinlig sten i från Family House - 14.50:-
♥  Godisstänger från City Gross - 3 för 10:-
♥  Svart topp från Kappahl - 55:-


Vad tycks?
Jag ska ha toppen på gymnastiken i skolan och när jag är ute och joggar/springer. Jag har hört att det inte är bra att ha bygel-BH på sej när man gör sånt. Det kunde tydligen trycka på lungorna när man är anfådd och då skulle inte det vara så bra, visst. Någon som har hört samma? ....


Kommentarer
Postat av: matilda

jag bara älskar den randiga blusen! såååååå fin asså!

2008-08-25 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0