Mycket på samma gång



Jo, jag sa att det skulle bli en chillkväll. Men ingen kväll kan väl vara helt felfri?
Nu har jag tyvärr upptäckt att jag inte har bäddat rent i min säng på två veckor. Jag brukar annars göra det varje varje fredag eller lördag annars. Men jag har tyvärr inte pallat bara.
Just nu bäddar jag ju rent och så kom jag också på att jag måste packa upp min gumnastikpåse/bag ikväll också. Annars börjar ju handduken att mögla och det är inte sp fräscht - direkt.
Jag hade också tänkt mej en hel del läsande ikväll så funerar på att inte kolla på lets dance så mycket idag. Vi får se hur det blir. Jag ska också försöka komma på vilka jag ska sälja gräddbullar till till våran klassresa (kortare) ... Och hur jag ska säga dej också. Det brukar jag fundera lite på innan.

Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0