Mys på G



Ja allihopa, nu är det mys på G!
Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen  och efter det ska jag fixa lite med krämer och så. (ska ju testa den jag köpte på apteket i dag bland annat) Och sedan ska jag krypa ner i soffan bland alla kuddar och tända lite ljus och kolla på Andra Avenyn.
Mys!


Innan idag så har jag vart ute och cyklat med lillebror och pappa (det var då jag köpte fuktighetskrämen på apoteket) och så har jag vart iväg och kört en runda med familjen. Vi handlade på Coop Forum och så var mamma och jag på JYSK medans pappa och lillebror var på City Gross och åt korv. Och så blev vi stoppade av Telenor precis vid ingången inne på Coop Forum. Dem gick mej på närverna, alltså. Fast jag sa inget. Dem kan typ inte lyda efter vad vi säger. Vi sa nej nästan från början, men de bara fortsatte. Sedan så skulle man få mobiler om man gick över till Telenor istället för att vi har Telia nu då. Och han mixtrade med erbjudanden och höll på. Och till råga på allt så sprang min lillebror runt och höll på. Fast han satt mest i "traktorn" som han kallar det. Fast än att det är en snöplog. Haha, du är för goer du , lillebror. Han pratade med en tant som satt i kassan och som inte hade några kunder. Hon tyckte att han var så söt.

När vi kom hem efter det så tog jag och lillebror och gjorde mackor till oss. Och så hällde vi upp multivitamin dryck ... (: We love it. Sedan så kollade vi på TV och lekte lite 'spunk' . Efter det la jag mej i min säng och läste typ halva min FRIDA-tidning och sedan var det dax för mat. Idag blev det köttkottletter med potatis, sås, sallad & grönsaker & lingon. (fast jag tycket inte om lingon) Efter det så lekte lillebror och jag 'spunk' igen. Sedan läste jag resten utav min FRIDA-tidning och nu sitter jag här och bloggar. Jag bloggade ju innan om min fuktighetskräm/dagens inköp och dagens outfit.
Ja, det var väl dagen!? En familjedag ;) <3


Psst, - Jag vill att ni ska kommentera mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0