Shopping



Idag har jag vart i stan med mamma, moster och kusin Emelie och shoppat idag, igen. 
Jag fick en namsdags present utav mamma där eftersom jag har namsdag idag. (: Gratta mej? Fast den var rätt dyr. Men i alla fall.
Jag köpte lite småsaker själv. Nästa gång som jag har planerat att åka in till stan är på lördag. Jag skulle vilja åka in på onsdag. Jag skulle behöva en ny BH. Vi får se hur det blir.
Jag såg att de hade extrapris på Lacoste parfym i stan idag. I den sminkaffären som är brevid accent. Där kostade den bara 199:- Det var rätt billigt tycker jag. Fast jag köpte den inte. Vi får se om det blir något med det fram över. Jag skulle vilja ha en ny parfym.

Nu ska jag fixa en dagens inköps bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0