Skola idag



Ja, i dag var jag i skolan. Jag hade jättekul. Trots att min lugg inte var bra då. Jag var ju självklart med Frida, Hanna, Isabell, Isabell, Venera, Kajsa, Sandra & lite med Elin. Vi bytte platser innan svenskan näst sista timmnen. Jag fick byta bara för att alla andra inte skötte sej. Och jag hamnade brevid Elin. Iofs babblar inte hon. Men jag ville ju komma med Hanna eller någon. Låter lite taskigt men alla bara skrattade åt mej. ^ Haha. Jag cyklade med Frida-älsk både till och från skolan idag. När jag kom hem duschade jag för min lugg var helt full med hårspary så jag fick inte liv i den j*vlen. Efter det så pluggade jag och sedan tog jag en fika framför TV:n och pluggade lite samtidigt i mellanåt sådär. När jag hade fikat klart och så, så fixade jag håret och tog på mascara på ögonfransarna. Efter det kom pappa och lillebror från dagis och jobbet och hämtade mamma och mej. Och gitarren. De skjutsade mej till gitarren. Det gick rätt bra i dag. Det är kul att spela gitarr. När vi kom hem så åt vi och nu sitter jag här. Nu ska jag bara fixa lite bilder på bilddagboken och sedan ska jag kolla på andra avenyn. Det är så spännande efter det som hände i dag. Efter det ska jag städa rummet. Sedan ska jag läsa och efter det är det sovdags. Jag är rätt trött redan nu så jag somnar nog lätt i kväll!
Ha det så bra så bloggar jag mer i morgon sedan. För jag tror inte jag bloggar mer nu. Kolla bilder på luggen när i inlägget nedan...... (: Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0