Det jag fick igår



Detta fick jag igår:


image117
Linnet är från Jansens. Fick två stycken. Ett likadant fast i brunt med.

image118
Byxorna är från Karloskar & Kristina.

image119
Superlånga benvärmare från Vero Moda.  Dock fick jag inte med hela på bilden.

image120
Kofta med katter på från Vero Moda

image121
Randigt linne från JC. Alltså det hade mamma köpt i XS och sedan ett annat i S. Hon tänkte att jag skulle få dett ai XS då och det fick jag i dag i stället för i går. Hon glömde det igår lixom. Så jag räknar med detta också. Hon hade köpt det på rean för typ 50:-

image122
Ringen fick jag med i går. Jag glömde bort den bara för att jag hade lagt den i jackfickan för tillfället när jag bloggade om vad jag fick igår. Jag och mormor hittade den på 34:an , faktiskt. Den kostade bara 30:- (: Tycker den är supersöt och rätt stor. ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0