Förlåt


Ni för förlåta mej för att jag har vart dålig på att blogga.
Det blev inget sova över hos Julia i fredes. Jag var så ledsen över mamma så jag klarade inte av det. Tyvärr. Men vi åt pizza tillsammans i alla fall. Sedan lite senare så följde jag med Frida ner till tevernan för hon skulle äta där. Jag tog bara ett glas vatten.
På lördagen åkte jag in till stan med mamma, Frida och Julia - alla tre älsklingarna. Vi körde mamma i rullstolen. Med mej hem fick jag:
♥  Rutig skjorta från MQ / Esprit nu 149:- tidigare 349:-
♥  Röd t-shirt från MQ nu 69:- tidigare 149:-
♥  Svart trosor från Vero Moda 49,50:-
♥  Gråa trosor från Vero Moda 49,50:-
♥  Blåa, svarta och silvriga trosor från Lindex runt 7:- tror jag
♥  Dove lip care från Lindex 32,50:-

Jag tror det var allt. Vi fikade på flaggen med. Det var mys.
Sedan sov Frida hos mej igår. Mys! Vi kollade på film och hade trevligt. Sedan läste vi en stund innan vi skulle sova och hade massa tända ljus på mitt rum.
Sedan idag har jag vart med Julia och Frida. Frida är här nu fast Julia stack för en stund sedan. Jag har också vart på Coop Forum med hela familjen och handlat.

Det var nog allt! Ha det bra! Bloggar kanske mer sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0