Hemma!



Hejsan allihopa blogger'z!

Jag kom hem för drygt en timme sedan. Jag hade det trevligt i stan. Och med mej hem idag fick jag:
♥ Klocka från Guldfynd. 99:- (rea)
♥ Trosor från Vero Moda. 49,50:-
♥ Guldigt halsband från Glitter. 30:-
♥ "Present till morfar"

Ja, rätt nöjd. Speciellt med klockan. Jag bara älskar den.
När Julia & Hanna hade åkt hem ( vilket var tråkigt ) mötte jag och Frida faktiskt Jessica & Kristin på cafét på flaggen. Vi fikade tillsammans. Mys var det.
Sedan när jag kom hem så hade mamma storstädat lillebrors rum. Så det var riktigt fint där. Sedan hade vi en liten "hylla" som står på snedden lixom. Den blev över så den stod på mitt rum nu. Wiho, jag har alltid älskat den. Så jag har den på mitt rum nu. Har lite olika saker i den bland annat: plattången, smink, body lotion och massa sånt. Sedan uppe på har jag en liten blomma och två ljus. Ett grönt och ett rosa, I think. Så jag har det rätt fint på mitt rum nu. Både jag och lillebror. Haha. Jaja, ska fixa en bild så ni kan få se vad jag har köpt i dag då da.

Hej så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0