Karlshamn



Hejsan!
Jag hann inte blogga igår när jag kom hem för jag var hungrig, trött och filmsugen. Så jag åt köttbullar som pappa stekte till mej (till han också) och sedan kollade jag på Beck. Det hade precis börjat när jag slog på TV:n så jag hade tur. Sedan efter en stund gick jag och la mej. Jag var rätt trött, faktiskt.
I morse åkte jag in till stan med mamma. Sedan gick vi med mormor en stund. Sedan ringde Frida & Julia. Så gick jag med dem. För vi hade bestämt. Jag fick en ny pyjamas från JC och ett par trosor från Lindex. Så köpte jag bara lite mat själv i stan sedan för 30:-. Så jag har ju lite kvar. Sedan gick ju Frida, jag och Julia själva då ju. Sedan åkte vi med pappa hem och så körde vi hem Frida. Julia följde med mej hem eftersom hon hade glömt sin nyckel någonstans. Antingen hos mamma eller pappa. Vart visste hon inte riktigt. Så var vi hemma hos mej. Hon lånade min dator lite och så pratade vi lite och sådära. Sedan ringde Frida. Hon hade bara vart hemma och ätit så kom hon igen efter en kvart eller så. Sedan så lånade Frida min dator lite. Samtidigt som jag, Julia och lillebror pillade med mobilerna. Haha. Sedan gick lillebror typ någon annan stans i huset och så kollade vi i tidningar och läste upp för varandra i min säng. Haha. Shit vad vi skrattade. Jag ramlade ner från sängen fem gånger typ. Några gånger utav skratt och några gånger var jag bara oförsiktig. Sedan efter en halvtimmes läsande i tidningar så kom Julias pappa och hämtade henne. Sedan var Frida och jag själva en stund. Så läste vi lite till, sedan skulle hon hem och käka och så skulle jag med käka. Sedan har jag inte gjort så mycket mer än att bädda rent i lillebrors säng. Haha. Sedan nu har jag precis städat lite på mitt rum. Det låg lite kläder här och där. Så det var bäst att plocka upp det.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0