Ledig idag


Hejsan alla bloggare!
Idag är jag hemma från skolan på grund av att jag har fått allergi igen. Mamma och jag har kommit fram till att det är den nedrans foundationen som jag inte tåler. Tyvärr. Någon som vet om det finns allergitestad, till bra pris? (om det fanns någon över huvudtaget)  Ni vet, jag har ju inte så mycket pengar att lägga på sådant. Så jag har klåda i ögonen och är svullen nu igen. Fast inte lika mycket som förra gången. För förra gången var det något så in i varsens mycket utslag och klåda. Men det är skönt att vara hemma i dag med. Jag är så himla trött. Så jag somnade nästan hela tiden i morse. Trots att det kliade. Sedan när jag väl kunde gå upp så blev jag rätt pigg. Men jag känner mej lite bättre nu eftersom att jag har medicin igen. Morgon och kväll.
Så idag är det bara slapp som gäller. Ta hand om mej och mamma.

Ha det bra. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag är också allergisk mot många saker, bland annat vissa sminksorter. Jag fick göra ett allergitest på sjukhuset gratis,(då jag var under 20år). De satte upp massa grejer på ryggen som jag fick ha ett par dagar, kliade och var hur obekvämt som helst, men ändå kom de inte fram till så mycket då smink innehåller hur många ämnen som helst, man får helt enkelt hålla sig till sådant man vet att man tål! Mvh Anna :)

2008-01-09 @ 13:25:57
URL: http://annascorner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0