Skolan idag


Idag var jag i skolan. Det var skönt. Faktiskt. Jag hade kommit efter lite i matten för att jag var hemma i går. Men jag slapp engelskan i alla fall.
Jag drack en kopp varm choklad när jag kom hem från skolan för jag var inte hungrig. Eftersom jag åt massor i skolan klockan tolv. Haha.
Nu är det nog bestämt att jag ska läsa Tyska. Det är ju nästan som svenska har jag fått höra av en del.
Jag tycker ni är dåligt på att kommentera. Och dess utom om veckans idol. Som är några inlägg ner. KOMMENTERA DET! Japps, så är det. För det avgörs i morgon efter skolan. Tror jag. Annars om det inte är några kommentarer får vi skjuta upp det till lördag.

Idag fyller morfar år faktiskt. Grattis ♥

Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0