Torsdag


Hejsan!
Idag blir det rätt dåligt med bloggande också, tyvärr. Men i morgon och i helgen får det bli lite mer.
Idag har jag vart i skolan. Det gick bra. Sedan så var jag på tevernan med Fanny och Venera efter det då. Sedan så kom Alle dit och så gick han med mej och Fanny en bit förbi Linus. Sedan kom Frida och så stack Alle. Sedan så gick Frida, Fanny och jag hem till mej. Där Fanny fick en femma jag lånat av henne och så fick hon sin väska som hon hade lagt hemma hos mej. Haha. Sedan stack Fanny och så pratade jag och Frida med mina föräldrar och lite så. Sedan följde jag Frida en bit och sedan efter det så gick jag in och fixade mej och sedan tränade jag. Gick rätt dåligt idag. Dock hade vi teori som jag inte visste om. Så har vi det nästa vecka också och sedan har vi det varannan vecka. Vi skulle ha med oss block och penna varje gång typ. Även om vi skulle få papper så vi kan skriva ner lite vad han säger oså. I alla fall så gick det hyfsat. Var inte riktigt pepp på att träna idag. Så ja, men det blev tre stycken fullträffar. Haha. Hade samma bana som Anneli idag. Sedan när jag kom hem pluggade jag och nu sitter jag här.
Imorgon är det nog sleep over med Julia. Bloggar inte mer i dag för jag ska duscha och fixa rummet, läsa och mysa nu!

Ha de bra . ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0