Äntligen baddags för mej

Hej & godmorgon, eller vad jag nu ska skriva!? Haha...

Idag ska jag bada för första gången i år. Helt otroligt, right? Jag kan inte fatta att jag inte har badat i år ännu. Och sola en massa hela dagen med Jessica & Kristin. Så idag kommer jag inte att blogga någonting knappt, så ni är berädda på det. Men jag bloggar sedan när jag kommer hem.

Jag kommer nog ha kameran med mej så att jag kan ta lite kort. Dit vi ska är det lite klippor och sånt med, så man kan säkert ta jättefina bilder där. Och om jag får några fina bilder så kommer jag ju att lägga in dem här på bloggen, såklart!
Vad skönt att det börjar bli bra väder nu.

Och i morse fick jag reda på att vi skulle ut till Hallö på fredag om det var fint väder. Ojoj, nu börjar sommarlovet likna någonting, och nu börjar det ju ta slut, dock! =( Jaja, hellre bra på slutet än ett helt trist sommarlov!

Nu ska jag ta och fixa mej lite och plocka undan på rummet innan vi ska åka.
 
Simma lugnt! Puss & kram... (;

Kommentarer
Postat av: ina

vi ses! jag ska också bort några dagar! ha det bra!

2008-07-23 @ 19:40:09
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: emelie

du den bilden syns inte heller :(



Ha det bra :)

2008-07-24 @ 14:43:38
URL: http://emeliemalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0