Asså förlåt...igen!



Hej bloggen!

Gud,
vilken ångest jag har. - Jag är verkligen hopplös med att uppdatera nu. Jag måste skärpa mej!
Men jag kan varna er redan nu att jag inte komma vara en toppenbloggare imorgon och nästa vecka. För imorgon ska jag först kolla på Pippi med mormor och lillebror och sedan på kvällen ska jag kolla på Sex and the city med Kristin och Jessica, kulkul. (: Sedan på måndag vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Ta det lugnt, kanske!? Sedan på antingen tisdagen eller onsdagen så ska pappa och jag till Danmark och efter det till Väla och shoppa! (: Sedan på onsdagskvällen ska jag in till stan på Östersjö (en stor festival här i Karlshamn) med Jessica och Kristin och på torsdagen är det Östersjö med Julia, fredagen kommer nog skåningarna (dem stannar nog tills på söndag), och då ska man vara med Emmelie (dottern i familjen) och lite så och sedan ska vi ju gå på Östersjö då och på lördagen med sedan så åker dem nog hem på söndagen. Så man kan säga att min vecka är rätt fullproppad med en massa skoj. Så det kommer nog bli rätt dåligt med uppdateringar i veckan. Men det hoppas jag att ni kan leva med!

Just nu sitter jag här vid datorn och är supertrött. Tråkigt.

Jag tänkte att jag skulle bestämma mej nu ikväll för när vi ska ha den där diskussionen. Och så ska jag bestämma vilket ämne/vilken sak vi ska diskutera.. Men jag tror att jag redan har bestämt mej.

Hur som helst.. ses om en stund..

Puss och kram så länge sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0