Dagens inköp



Som sagt, jag var ju i stan med Kristin idag. Vi hade väl trevligt. Men påvägen dit blev det lite problem. Jag ska berätta hur det kunde bli så...
Bussen gick här hemma vid mitt 14:10 tror jag det var. Sedan så gick jag hemifrån mej vid 14:05 och när jag kommer dit så ringer Kristin och undrar vad jag är. Då har bussen varit tidig och kört iväg innan och hon hade hoppat på vid sig och undrade vart jag var. Ojojoj, vilken röra va? Ja, så hon fick hoppa av vid nästa hållplats och så gick jag och mötte henne. Så kollade vi när en annan buss gick hemma vid mitt och vi hade sån tur så det vara bara omkring 20 minuter till. Så då passade vi på att ta lite kort. Bilderna hittar ni härmin nya blogg! Så om ni vill se dem så  är det bara att gå in där och titta. :)


Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: emelie

Man ser inte dina bilder, man ser bara stora bilder där det står HALT denna bilden skyddas av devote.se

2008-07-23 @ 20:11:42
URL: http://emeliemalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0