Det blev en dag på stranden



Hej bloggen!

Jag måste verkligen börja med att tacka för alla kommentarer som jag har fått sedan sista inlägget igårkväll. Det var rätt många faktiskt. Så tack så himlans mycket för det.


(klickbar)

-   -   -

Och som ni ser på överskriften så blev det en dag på stranden idag också. Jätteskönt vill jag lova. Och nu har jag verkligen fått färg. Innan var jag ju nästan vit som en krita. Men inte längre.
Det blev samma ställe som igår - Sandviken. Det är verkligen jätteskönt där. Fast jag badade bara benen idag. Jag var nog inte riktigt på badhumör idag. Men skönt i vattnet var det i alla fall.
När vi var påväg hem från Sandviken så körde vi inom en skoaffär i Bromölla. Jag hittade många fina skor. Men antingen så fanns dem inte i min storlek, eller så satt dem inte bra på mina smala fötter. Så det blev inga till mej. Och mamma kunde inte bestämma sej, så det blev inga till henne heller.


Nu sitter jag och har lite småpirr i magen.
Jag är nämligen nervös för imorgon. Jag ska till tandläkaren tidigt på morgonen imorgon och dra ut en tand i nederkäken. Jättepirrig är jag. Och eftersom jag är spruträdd (otroligt spruträdd) så ska jag ha lustglas (har haft det en gång innan när jag drog ut en tand). Det hjälper en del när man ska ta sprutan i tandköttet. Så nu är jag lite smått nervös.
Så jag ska ju gå och lägga mej rätt tidigt ikväll för att orka gå upp imorgonbitti överhuvudtaget.
Önska mej lycka till!?

Imorgon ska det vara lite mindre bra väder (vilket jag tycker är bra så att jag inte frästas så mycket av bad och sånt imorgon när jag ska dra ut en tand och allting). Men sedan skulle det visst bli bra väder igen. Kanon ju! Jag tycker att det är så skönt när det är varmt och soligt ute. Speciellt när hela familjen är hemma och så med. Det är riktigt mysigt tycker jag! =)

Nej, nu ska jag gå och ta någonting att dricka och sedan fortsätta att blogga.

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: E L L I N O R

Wiie, jag står med där! :D (Fick du idén om bilden från mig. La upp en sådan för nån dag sen)



Denna sida liknar GratisBio med är mycket bättre! Du borde bli medlem, allt är gratis! :D



http://www.SuperGratis.se/?r=43280



Kram ELLINOR

2008-07-28 @ 22:01:14
URL: http://ellinorber.blogg.se/
Postat av: Kristin

lycka till med tanden ;) jag vet hur det känns haha.

2008-07-28 @ 22:23:08
URL: http://anderssonjessiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0