En tripp till Sölvesborg



Hejhej, hemskt mycket hej bloggen!

Idag blir det först en liten tripp till stan (en väldigt liten) med hela familjen och efter det blir det en "stor" tripp till Sölvesborg. Farmor och farfar har nämligen sin husvagn där och vi ska dit på middag och ha trevligt. Så idag kommer jag blogga när jag kommer hem (om det inte blir allt försent vill säga). Jag tycker det ska bli trevligt.
Vad har ni för planer idag?

Gud, vad det är varmt! Jag svettas som jag vet inte vad när jag är ute. Usch..
Haha, vi svennar är allt bra konstiga vi. - När det är regn så tjatar vi om superbra väder, och sedan när det kommer så gnäller vi för det. Då är det för varmt. Gah, kan vi aldrig ge oss? Haha..

Mamma gick upp rätt tidigt i morse för att göra iordning på lillebrors rum. Duktig som hon är...
Och nu är det färdigt. Jättefint blev det.
Han har fått ett nytt skrivbord (ni ser lite av det på bilden här uppe), och så har hon möblerat om lite på hans rum och flyttat på alla saker. Vilken flitig mamma vi har! (:

Puss & kram!         / Eran Frida (: 

Kommentarer
Postat av: Peace out

sv: detsammaaa gullis !

2008-07-31 @ 17:20:07
URL: http://ppeaceout.blogg.se/
Postat av: Louice

det ska jag, du med =)

2008-07-31 @ 18:12:07
URL: http://louicekarlsson.blogg.se/
Postat av: Camilla Aggeborn

Har bytt bloggnamn nu så du hittar mig på www.Myrrah.blogg.se Hoppas du var en av mina trogna läsare. ha en bra kväll

2008-07-31 @ 23:04:29
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0