Fredag



Hej bloggen!

Oj, vad veckan har gått snabbt. Eller, okej, veckan är ju inte helt slut ännu. Men inte långt ifrån.

Imorse när jag steg upp vid halv tio så såg inte vädret speciellt fint ut, men nu har det blivit bättre. Skönt. Jag tror att jag ska ta och göra någon kall dricka eller en glass och sedan gå ut och måla naglarna i skuggan. Mysigt, eller vad säger ni?!
Någon som har förslag på någon god dricka nu när det är sommar ute?
Jag tror det blir vita naglar, helt vita och sedan bara genomskinligt lack över för att det ska hålla. För vitt passar ju till precis allt!

I förmiddags så gjorde mamma pannkakor till oss. Gud vad gott! Jag hade inte ätit det på länge. Och lillebror älskar pannkakor och fick socker utanför munnen.. Hihi..


Lillebror (man ser inte så mycket socker på bilden runt munnen, men jag lovar, han hade mycket). Haha kladdpelle där!


Mamma som var så snäll och gjorde de supergoda pannkakorna.


Och ta kort på min ena pannkaka kunde jag ju ändå göra när jag hade kameran uppe. Mmm, vad det var gott!
 
Nu ska jag ut och måla naglarna.

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ewa

mm vad gott idag skulle fabian varit hos er och ätit för det var det första han ville ha i morse..

L

2008-07-04 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0