Inköp



Nu när det har vart Östersjöfestivalen så har ju jag handlat lite. Här kommer de lite mer sakerna som är värt att visa (alltså saker förutom godis!)...

Östersjöfestivalsinköp:
  

Halsband med F på: Glitter 59,50:-
Armband med blommor: Marknadsstånd 20:-
Hårmask: Lindex nu 10:- förut 19,50:-

Dagens inköp:
 
Tidning: Ica/VeckoRevyn 32,50:-
Deo: Ica/Barnängen 23,90:-


Nu ska jag ta tidningen och lite vindruvor, läsk och godisskålen med mej till antingen soffan eller framsidan och bara softa och ta det lugnt. Njuta av det goda och slappna av. Gud vad skönt!
Det var ju ett tag sedan jag provade på någon ny tidning, så jag gjorde det idag. Har ni läst VeckoRevyn någon gång? - Vad tycker ni om tidningen?

Puss & kram, ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0