Jag sprang nästan hem *pust*



Hej bloggen!

Nu får det bli ett snabbt inlägg här, för diskussionen börjar ju alldeles strax (jag kommer att skriva ett inlägg till efter detta som det står att det har börjat och lite saker för att få diskussionen igång).

Jag har vart med Kristin idag. Vi åt paj, kollade i hennes skolkatalog, snackade, försökte spela badminton och lite så. Roligt. Helst plötsligt hade klockan blivit så mycket. Klockan var tjugo över sju när Kristin påminde mej om diskussionen i bloggen. Gud, att jag kunde glömma den. Jag var rädd för att jag inte skulle hinna hem. För jag gick nämligen till henne idag. Och det är ju en bit. Men jag nästan sprang hem och det gick bara på någon ynka minut. *pjuuuuh*! Det var rätt jobbigt. Jag kände att jag viftade på rumpan, men det struntade jag i. ;> Haha....

Nej, nu börjar snart diskussionen... VI SES DÄR!

Puss och kram på er! <3

Kommentarer
Postat av: Kristin

ah och sköna är dom! ser att diskussionen går bra men hinner inte svara på frågorna idag :(

men tack för idag <3

2008-07-14 @ 22:15:11
URL: http://anderssonjessiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0