Måndag - ny vecka

Hejhej allihopa! =)

Idag är det måndag och en ny vecka börjar. Skönt! Det ska tydligen bli bra väder nu. Det är ju med skönt. För vi har ju inte haft så bra väder ännu, precis. Det har bara vart någon dag eller så. Så jag hoppas på att jag kan åka ut till Hallö en dag. Det hade vart kul ju. Mormor har ju semester och pappa med, så vi kan ju åka ut allihopa då som vi hade sagt att vi skulle göra någon gång. Och isåfall så kommer jag ju att ta med mej kameran och ta en massa bilder som jag lägger upp på bloggarna, såklart!

Idag har jag vart i Svängsta och plockat blåbär med pappa och lillebror. Vi plockade lite mer än en liter. Så jag tänkte att jag skulle göra en smoothie sedan när lillebror ligger och sover och läsa klart min tidning som jag köpte igår (VeckoRevyn). Låter smarrigt va? Och så har jag nyss ätit så jag tänkte att jag skulle ta och städa mitt rum och sedan ska jag lägga ut dagens inköp och dagens look (dagens look är samma sak som dagens outfit, så alla vet ;) ).


Så vi hörs om en stund.
Puss & kram!!

Kommentarer
Postat av: emelie

Ha en trevlig kväll :)

2008-07-21 @ 19:41:09
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: jessica

klart de är en kul tävling men du måste länka till tävlingen på din blogg för att vara med :)

2008-07-21 @ 22:27:23
URL: http://jessicafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0