Mätt och belåten



Hejhej!

Åt kvällsmat för en stund sedan så nu är jag mätt. Det blev grillad fylld skinksnitzel (stavning?!) med potatis och sås. Det var riktigt gott vill jag lova.

Jag vet inte om jag har berättat det för er, men jag ska göra blonda slingor i håret. Jag köpte färg för en - en och halv vecka sedan. Men vi får se när mamma och jag ska göra det. Tror ni jag kommer passa i det? (:



Annars har jag väl inte så mycket mer att berätta... Eller jo!
.... Imorgon skulle vi nog åka till Hallö. Alltså familjen, mormor, morfar och jag då. Hoppas på det. Där ute blir man väldigt brun kan jag lova.
Mormor hade brännt sej så hela hennes mage ser helt förstörd ut nu. Stackarn! Hon har haft blåsor där och nu har dem spruckigt, och usch, det känns konstigt i min mage nu när jag sitter och skriver det. Det såg så himla äckligt ut.
Ja, stackars lilla mormor. Får hoppas att det går över snart!
Så jag ska smörja mej med jämna mellanrum med 50+ så att jag inte bränner mej så som mormor gjorde.

Nu ska jag snart gå och duscha och fråga mamma om vi ska göra slingorna i kväll eller inte (frågade henne det innan idag, men då sa hon kanske). Vi hörs senare då!

Kösshejs! =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie <3

Du kommer passa jätte bra med blonda slingor i håret !

2008-07-29 @ 22:13:02
URL: http://nathalieolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0