Nu känner jag mej stolt



Hej bloggen!

Just nu sitter jag här framför burken med ett CocaColaglas med Sprite i. Jättegott!
Jag är riktigt stolt över mej själv idag.
Jag var ju hos tandläkaren idag och drog ut tanden i nederkäken. Och jag fällde inte en tår (vilket jag har gjort alla de andra gångerna som jag dragit ut en tand). Så jag var väldigt stolt över mej själv redan då. Men för en stund sedan så städade jag i två skåp och skurade handfatet i badrummet, och nu är jag helt slut kan jag meddela. *pust*

När mamma och jag hade kommit hem från tandläkaren idag så väntade vi bara på att bedövningen skulle släppa och sedan åkte jag och resten av familjen till donken och åt där. Mums! Jag tog en QP plusmeny (min favorit). Så jag fick ett CocaColaglas till idag. Pappa tog med plusmeny så han fick med ett glas. Så nu har vi tre styckna (alla är "lime-färgade").

Så idag är jag stolt över mej själv, kan jag säga! =)
 
Jag tänkte att jag skulle försöka att blogga rätt mycket. Bland annat om hur den där spray-foundationen funkade (det var någon utav läsarna som undrade det).Och självklart massa annat.

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ÄLSKAR Qp plusmeny, ska nog äta det i k-krona imorgon! :)

2008-07-29 @ 20:42:33
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vad bra att det gick så bra hos tandläkaren!! =)

Skönt!!!

2008-07-29 @ 23:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0