Sol & bad



Hejhej bloggen!

Jag hoppas på att ni har haft en lika bra dag som jag har. Jag och familjen var nämligen i Sandviken idag. Och för er som inte vet vad det är så är det ett badställe här i Blekinge som är jättefint med superfin sand och väldigtväldigtväldigt långgrunt. - Där var jag alltså med familjen idag. Riktigt trevlig hade vi.
Jag fick lite färg med. Kanonbra! =) Och om det är fint väder imorgon så skulle vi dit då med. Vi får hoppas på det.
Det stod på smhi att det skulle vara varmt måndag och tisdag med. Men på tisdag ska jag till tandläkaren och dra ut en tand. Tråkigt, men sant.
När vi kom hem från Sandviken vid halv sju så började mamma och pappa på maten medans jag och lillebror bara gick runt i trädgården och huset och var nästan lite rastlösa. Sedan satt vi på framsidan på gräsmattan och åt hela familjen.  Riktigt mysigt tycker jag.

Vad har ni gjort i solvärmen idag? Har ni solat, badat, vart iväg någnostans?


Nu tänkte jag att jag skulle ta och kolla runt lite på nätet och se om jag hittar någonting att blogga om.

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tove

Ja visst är det gott med grillat :)

Dessamma ha det bra

2008-07-27 @ 20:40:47
URL: http://guldstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0