Sugen på att fota bilder



Tjena tjena!

Idag är jag på bra humör. Riktigt glad.
Jag kan inte säga exakt varför men mycket gör nog att jag har vart på Hallö idag, sen är det nog lite för att jag kanske ska ta lite bilder på Sofie på söndag. Vi får se hur det blir med det. Men skulle vart kul att testa. Ska kolla med pappa om jag får låna hans kamera då. Den är ju rätt mycket bättre än min, kan man säga.
Det var jättekul på Hallö idag. Sen fick jag en hel del färg med. - Kanon! Men nu är jag bara så trött. Rätt jobbigt tycker jag. Men det är värt det, för vi hade kul. Vi var ute och rodde med mormor och morfars ena båt till sandbottnen och en massa annat skoj. Så jag är absolut nöjd med dagen! (:

Nej, nu ska jag redigera lite bilder och så..



Ha det så bra.
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0