Tisdag


Hejhej!

Idag väckte pappa mej vid halv tio. Fråga mej inte varför. Men pappa har börjat vecka mej. Antaligen är det så att han inte vill att jag ska vända på dyngnet. Och det är ju snällt av han. Men när han väcker mej så blir jag lite småsur.
Idag var det meningen att jag, Kristin och Jessica skulle till Sternö och bada och sola. För det skulle bli bra väder, hade dem sett på internet. Men sedan blev det inte det. Så Kristin och jag ska nog åka in till stan istället. Kul.


Jag hittade denna superfina bilden på internet någonstans. Visst är den fin?

Men nu ska jag klä på mej och fixa mej lite. Sedan måste jag städa rummet och lite sånt. Och så ska jag ju lägga in dagens look också ju. Det kommer bli bra.

Vad ska ni göra idag då?

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Just ja,haha.

2008-07-22 @ 12:48:20
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0