- pustar ut -




*pjuh* Hejsan alla läsare!

Jag kom hem för en stund sedan. Vilken dag jag har haft. Men jag har haft det väldigt roligt, ska ni veta. Först var det ju då tjejfesten då kom Ella, Emmy, Emi, Amanda, Julia, Sofie, Kristin, Jessica, Frida, Ida, Alice och Frida. Tror inte jag glömde nån? Hihi. Först var det ju då välkomsdrink, sedan åt vi pizza, och så kollade vi lite på en film sedan gick vi ut och spelade kubb (fast det gick inte så bra). Sedan stack Jessica, Kristin, Alice och Frida och så stack vi andra dit där det brann och satte oss på gräsmattan och snackade om massa saker och hade allmänt trevligt. Sedan stack Emmy, Ella och Sofie hem. Och så gick jag, Frida, Ida, Emi och Amanda iväg. Och så stack Frida och Ida. Seda gick jag, Amanda och Emi hem till mej och städade. Sedan kom deras mamma och hämtade dem och då städade jag resten sedan. Det gick faktiskt snabbare än vad jag trodde att det skulle göra. Så ringde jag till mamma och frågade om jag kunde komma bort dit där dem var (hos min lillebrors dagiskompis då, de bor i kvateret brevid vårat). Så jag gick bort dit. Där var det jordgubbar, te och godis och massa sånt gott. Mysigt igen!
Och så stack vi hem vid elva. Och nu har vi vart hemma en stund. Och nu sitter jag här.


Jag fick lite saker av Ella, Emmy och Emi idag när dem kom. Jag orkar inte lägga in bilder nu, så jag gör det imorgon när loppisen är slut. Vi ska ju ha loppis i morgon. Klockan 11:00 öppnar vi i garaget. Hihi. Kommer bli kul att sitta i "kassan".

Nej, nu ska jag fixa lite annat och sedan ska jag gå och lägga mej.
Hoppas att ni har haft en bra dag!

Puss och kram skumbanan!

Kika gärna in hos Celine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0