Första dagen på sommarlovet




God eftermiddag på er allihopa!


Idag är det ju första dagen på sommarlovet, och det känns bara som att det är en dag som vi har fått ledigt eller någonting. Min hjärna har inte fattat att det är sommarlov just nu lixom. Ah, jag stör mej på det. Hjärtat har fattat, men inte hjärnan.

I morse så regnade det och hade sig, men nu skiner solen här hos mej i alla fall. Men det blåser som jag vet inte vad. Vi får hoppas på att det slutar snart. Hur är ert väder?


Jag och mamma stack iväg och handlade i morse. Först åkte vi till Emmashoppen på sjukhuset och handlade lite, sedan körde vi till Lidl och handlade där, sedan körde vi upp till pappa på hans jobb och lämnade middag till honom. Sedan körde mamma och jag till CITY GROSS och handlade en massa mat och sånt. Sedan när jag kom hem så åt jag lite och sedan stack jag till Julia. Vi hade roligt åt en massa saker. Vi spelade gitarr och så. Sen stack vi hem till mej lite och sedan stack hon och åt och nu kom hon igen, precis. Så nu ska vi sticka iväg och hitta på nåt skojigt.

Puss och kram skummbanan! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Haha, jo här med! Det börjar kännas bättre nu ;)



Och jo, dessamma :)

2008-06-11 @ 15:49:08
URL: http://fjantig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0