Gårdagens presenter




Hejsan!

Nu har vi stängt våran lilla loppis. Vi fick rätt många kunde faktiskt. Jag sålde det mesta. Folk drog sig mest till mej, om man säger så. Jag tjänade 60:- i alla fall. Jag la ju ut lite saker som jag inte använde längre, eller som var försmå. Visst, mamma tjäna mer än jag. Men hon hade ju mycket mer saker än vad jag hade.

Jag lovade ju igår att jag skulle lägga in bilderna på sakerna som jag fick. Så här kommer dem:


Denna texten fick jag av Ella och Emmy. Den var verkligen jättefin. Jag fällde nästan en tår när jag läste den. Tack sisters!


Sedan fick jag en chipspåse utav Emi. Tack.


Sedan fick jag fyra godispåsar utav Ella och Emmy också. Jättegott, hihi. Ska äta dem ikväll. Tack igen, sisters!

Jag fick också en bukett rosor utav Ella och Emmy. Fast jag tog inte kort på det. För jag tror nog att ni vet hur en bukett rosor ser ut. Hihi! Jag tog bara kort på dessa sakerna för skojs skull. =) Tack för allting allihopa! ♥

Nej, nu ska jag och familjen äta jordgubbar och glass på framsidan. Sedan ska jag göra om på Kristins blogg.

Puss och kram och hoppas att ni mår bra!

Kika gärna in hos Celine!

Kommentarer
Postat av: Sandra

mm chips :o

2008-06-22 @ 20:46:21
URL: http://bubblegumhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0