Godmorgon!




Godmorgon på er!


Just nu sitter jag här och äter frukost. Haha. Sån datanörd jag är då. Lixom, sitter och äter frukost och sitter vid datorn och bloggar samtidigt, på morgonen.

Jag snackade med min kusin på MSN igår om att jag ville ha ny design på min blogg. Hon skulle se om hon kunde fixa det på måndag. Kanon. För det skulle vart kul och ha lite ny design nu när det är sommar. Eller okej, vädret är ju inte som sommar just nu. Men det kommer.


Igår hade jag det rätt trevligt. På slutet blev det lite tradigt. Jag var med Linus, Robin, Frida, Julia, Amelia och Anna. Vi var på Tevernan och hemma hos Linus pappa och hoppade studsmatta. Vi hoppade allihopa på en gång. Snacka om att vi flög. Speciellt Linus och Robin. Dem var som "popcorn" på studsmattan. Haha, herregud vad vi skrattade.

Nu ska jag uppdatera lite på Bilddagboken och kolla på andras bilddagböcker.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0