Har du några frågor?




Nu mina damer och herrar..  Så kommer jag med en ny sak till min blogg.

Ni kanske har några frågor till mej om vad som helst. Bara det är några frågor.
Och om ni nu har det, så kan ni ställa vilka frågor ni vill till mej i detta blogginlägget så lägger jag ut de frågorna senare ikväll här på bloggen i ett inlägg (jag skriver inte vilken som har ställt frågorna, men om ni vill det så får ni skriva det i kommentaren ni skriver). Och i det inlägget skriver jag även svaret på frågorna under där lixom. Så ni får svar på de frågorna.

Så fråga på, och var inte blyga, jag svarar på ALLA frågorna!

Kommentarer
Postat av: Gossip and Fashion

hur länge har du bloggat? :)

2008-06-08 @ 16:43:33
URL: http://ninablogg.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Varför började du blogga?

Har du några favoritbloggar?

2008-06-08 @ 17:32:33
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0