Herregud!




Hej!


Ni kanske undrar varför jag inte har bloggat på några timmar. Det är för att det har brunnit. Det brann hos min kompis här i Asarum. En rad med marklägenheter har brunnit. (det brinner lite smått nu). Det är så hemskt. Man riktigt såg hur allting rasade.
Det var en tant som kom ut ur sitt hus som det hade börjat brinna i, och så precis när hon kom ut ur dörren och gick ut så rasade det bakom henne.

Jag har vart där i några timmar, och så har jag vart med Julia, Ella och Olivia. Usch,  det var som en mardröm. Det kommer bergis att stå om det i tidningarna imorgon. Vilken brand!

Här kommer en bild från när det brann i mitten av branden:


Nu ska jag hoppa in i duschen för jag luktar som jag vet inte vad. Hela jag luktar rök. Usch. Sen om jag hinner så ska jag kolla på fotbollen.

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag vet jag hörde om det, brann det hos julia eller?

Vi skulle va imorgon va? du kan väl smsa?

Puss

2008-06-14 @ 20:34:46
URL: http://emeliemalmquist.blogg.se/
Postat av: Susanne

Usch då! verkar inget trevligt!! Tur att det gick bra!!



Mvh Susanne (mammas Betapet-kompis!)

2008-06-14 @ 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0