I morgon



I morgon ska jag springa klockebackslunken. Det kommer vara jobbigt. Jag tror faktiskt inte att jag ska springa äns. Jag tror att jag ska gå den. Jag menar, det är ju ingen vits med det, direkt? Att man ska springa så många varv man orka när jag bara blir trött efter några meter? Haha, nej. Det blir nog att gå för min del. Det får man ju välja själv, som tur är.

I morgon ska jag också in till stan med mormor, som jag nämnde i blogginlägget här nedan. Vi ska kolla lite på nobellmiddagsklänning/dress eller vad det nu ska vara och någonting som jag kan ha på mej på skolavslutningen nertill. Det blir nog bra. Gud, vad jag blev shoppingsugen nu da. Haha! Nu längtar jag supermycket bara för det. Om jag hittar någonting så kommer jag ju ta kort på det och lägga in det här på bloggen, såklart. Fast jag vet inte om det blir med kameran, för den startar inte för tillfället. Så det var därför det inte blev någon dagens outfit idag. Inte bara därför, utan för att jag har haft minst fem olika outfits på mej idag. En när vi spelade fotboll i skolan, en när jag hade duschat där efter, en när jag kom hem, en när vi hade vattenkrig, en efter vattenkriget och en nu. Så det blev rätt många. Så det är därför det inte blev någon idag, om ni undrar.

Nej, nu ska jag fixa lite och sedan gå och lägga mej. Jag är så trött efter denna dagen nu, kan jag meddela.

Puss och Kram, och godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Kim Von J - 18År idag!

Tack!

2008-06-04 @ 22:16:59
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Kristin

hela vår skola sprang från nytorpet idag och det är typ 8kilometer, assjobbigt!

2008-06-05 @ 20:49:15
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0