Inte pepp idag




Godmorgon!


Idag är jag inte alls på humör, känns det som. Jag tycker bara att det mesta är skit. Men visst, alla ska vi ha sådana dagar. Men det är så jobbigt när dem väl kommer. Får hoppas att det bara är för tillfället.
Jag åt frukost för en stund sedan och kollade på TV. Jag flippade lite mellan olika kanaler, men det var inget roligt på kanalerna alls idag. Eller jo, när jag hade ätit klart så var det det, såklart!? Då handlade det om Martina Haag och hennes nya bok. Det var lite intressant tycker jag. Jag bara älskar henne böcker.

Nu ska jag snart gå och fixa mej för jag ska va med Emelie idag. Vi får se vad vi hittar på.

Puss och kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0