Klar med Kristins blogg




Tjenixen!

Nu blev jag just klar med Kristin ändring på bloggen. Så nu är det färdifixat.
Jag ska erkänna att det är min första header som jag har satt in helt själv. Innan har jag alltid bett folk att göra det och så, men idag testade jag igen med hjälp av den här killen. Det är en himla bra sida att gå in på när man ska ändra bloggar. Finns massor inom bloggvärlden där. Superbra!

Nu ska jag hämta mina godispåsar och sedan sitta och blogga en massor. Jag vill komma med på mest aktiva listan, det är min dröm, nämligen. Hihi...

Puss och kram, och hoppas att ni mår bra!


Kika gärna in hos Celine!

Kommentarer
Postat av: Kristin

jadå :) lite annorlunda än tänkt med det blev bra puss<33 o tack för hjälpen

2008-06-23 @ 11:12:38
URL: http://anderssonjessiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0