Lånade en ny bok




Hejsan!

Nu är jag hemma igen. Frida och jag cyklade in till stan och parkerade utanför bibblan. Sedan gick vi in där och satte oss vid datorn en halvtimme. Jag kollade runt lite på bilddagboken och var inne på msn och chattade med lite folk. Sedan när våran datatid hade gått ut så lånade vi en varsin bok. Jag lånade denna:

"Linnea, kom hem!"

Jag tycker den verkade bra. Och Frida hade läst den, men inte hela för hon hann inte. Men den handlar om en tjej som har en kompis som heter Linnea. Och hennes kompis åker ner till Thailand vid jul då när tsunamin kom. Och hon har inte hört av henne sedan det hände. Så hon är rädd att hon har dött. Men hon vill verkligen inte tro på det. Usch, jag kommer säkert att sitta och gråta när jag läser denna... Men visst verkar den bra? Har nån av er läsare läst den? :)

Frida lånade sedan en bok som jag hade läst som heter "Expert på att rodna". Den var lite snuskig ibland, men den var bara så sjukt bra. Den tycker jag att ni också ska läsa. Den är rätt tjock, men det är den värd faktiskt.

Nu ska jag se om jag hittar något roligt att blogga om så att ni har något att läsa! Hihi.

Puss och kram!

Kika gärna in hos Celine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0