Little Miss Sunshine




Godmorgon!


Just nu sitter jag här och kollar på Little Miss Sunshine. Den är rätt bra, men ibland får man lite tårar i ögonen.
Idag satt jag och åt frukost på sängen, det var riktigt mysigt tycker jag. Att riktigt borra ner sig i sängen och sedan ligga där och äta frukost. Mys!

Idag har jag ingenting bestämt alls. Vi får se vad jag hittar på. Jag funderar på att mixtra lite med kläder så som jag gjorde igår (som ni kan se längst ner i inlägget här nedan). Det är rätt häftigt faktiskt.

Nu ska jag återgå till filmen, göra med i ordning och lite så så får vi se vad jag gör sedan.

Vad duktiga ni var på att kommentera igår.  Jag fick61 kommentarer och 322 besökare. Det är rekord. Fortsätt så, jag blir så himla glad. Jag somnade så gott i går för det. =D Tack så jättemycket för alla fina kommentarer jag har fått. - Visst jag fick lite negativa kommentarer också, men det struntade jag i. Alla kan ju inte tycka om alla, så är det!

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL MIN TÄVLING SOM AVSLUTAS I MORGON! Här är en snabblänk!


Puss och kram!   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, du blev faktiskt lite sur :S

2008-06-18 @ 12:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0