Lördag



Godmorgon alla läsare!

Trötta efter igår?
Själv är jag inte speciellt trött faktiskt. Men därimot har jag ont i magen, men det är nog bara för att jag är orolig för hur det ska gå idag. Två stycken lämnade återbud igår. Och fem har sagt kanske (två stycken är nästan säkert) och sedan är det en som har sagt ja. Så vi får se hur det går. Annars får väl vi ringa någon när vi är hemma hos mej och be nån komma hit och ha skoj med oss. Hihi. Om det inte är så många tjejer som kan så kanske vi får ringa efter lite killar. Haha. Så det kommer ju lösa sej på ett eller annat vis.

Jag har inte sovit så mycket inatt. Jag gick och la mej vid elva och somnade inte förräns vid kvart i tolv tror jag. Och i morse kunde jag inte somna om när lillebror hade väckt mej, så jag fick läsa en liten stund, så somnade jag sedan. Så det gick ju bra i alla fall.

Nu ska jag ta och blogga om lite annat i några andra inlägg. Lixom lite mer kläd-inriktiat. Jag tycker det är så kul. Och speciellt när ni kommenterar också. :)

Puss och kram!



Kika gärna in hos Celine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0