Material Girls





Imorgon klockan 20:00 börjar Material Girls på TV100.
Har ni sett den? Jag tycker den värkar bra. Jag bara älskar när Hilary Duff är med i filmer. Jag tycker hon är jättebra. :)

Här är lite vad den handlar om:

Systrarna Ava och Tanzie marchetta har allt. Som arvtagerskor till ett multimiljondollar kosmetikimperium, är livet en enda stor fest. Men när en skandal kring en av deras produkter uppdagas, förlorar flickorna allt - både pengar och hem. De skulle, naturligtvis, kunna göra det lätt för sig och sälja företaget till deras största konkurrent, något som skulle få deras framlidne pappa att vända sig i graven. Istället beslutar de sig för att skydda sin egendom. Men detta kräver något som de aldrig tidigare har tänkt sig att bli: vuxna.


Visst värkar den bra? :)

Kommentarer
Postat av: linnea

den ska jag också se ikväll!:) värka bra.

2008-06-15 @ 10:39:31
URL: http://neabrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0