Mätt och belåten



Tjenixen!


Nu har jag precis ätit på framsidan med familjen. *Bruuh* - vad kallt det var! Jag hade ett linne, en svart mellantjock kofta och en intersport hood och en filt om mej på överkroppen, trots det så frös jag. Ovanligt, jag brukar inte frysa så på det viset. Det blev grillad fläskkotlett, böngroddar och potatisgratäng... Mums mums! Riktigt mätt blev jag!

Jag åkte in till stan med Kristin och hennes mamma innan idag. Det var därför jag inte bloggade, sorry. Jag köpte bara lite godis för femton kronor. Och så bjöd Kristins mamma på glass. Gottgott! Kristin däremot handlade lite. Hon köpte ett jättefint armband, en jättesöt ring, och två olika sortes klämmor/hårspännen.

Nu ska jag se om jag hittar något att blogga om.
Idag har ni vart rätt dåliga på att kommentera, komigen... Kommentera lite med. ;)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Angie (:

Glass låter gott.. =)

2008-06-27 @ 22:32:35
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0