Mysdax



Hejsan!

Jag cyklade upp till ICA och köpte en baguette och en sockermunk. Jag blev bara så sugen. Så nu när jag precis har bäddat rent i min säng med ett av mina favoritlakan så ska jag lägg mej i sängen och äta detta smarriga och läsa tidningen CHIC och dricka vatten och obo'y. För nu ska jag mysa till det.
När jag kommer tillbaka sedan så ska jag lägga in dagens outfit också. Jag kan avslöja att jag kör sminkfritt idag. Rätt ovanligt. För några veckor sedan så var det mycket vanligt att jag inte hade smink på söndagar för att det var en slappedag. Men idag när jag har det på en tisdag, så tar jag utan smink idag istället. Vem vet, jag kanske kör utan smink på söndag med. Haha.







Glöm inte att anmäla er till min tävling här på bloggen. Här är en snabblänk.

Vad ska ni hitta på idag?




Och tack för alla kommentarer som ni skriver till mej. Jag har verkligen fått många idag. Över 20 stycken redan. Och över 100 besökare också. Haha, vad jag är glad. Fortsätt så!

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: polina

gud vad kul , mumms med den däära oboyen ;D

2008-06-17 @ 12:47:30
URL: http://pollelina.blogg.se/
Postat av: polina

gud vad kul , mumms med den däära oboyen ;D

2008-06-17 @ 12:47:32
URL: http://pollelina.blogg.se/
Postat av: Johanna

mysig dag!! :)

2008-06-17 @ 12:58:09
URL: http://strawberrydisire.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gud va kul att det går bättre me bloggen!!!! ;);) och den dära oboyen såg inte helt feel ut ;P;D

2008-06-17 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0