Nu är det över




Hej alla guldhjärtan!


Vilket fint väder vi har, inte sant? Middagen i skolan idag gick helt okej. Jag fick gå med Robin i 6c. Först fick vi en halv macka (fattade inte varför det var en halv? ;o ) med skinka, gurka, vindruva och sallad på, sedan blev det kycklingfilé med klyftpotatis, grönsaker och sås och sedan blev det vaniljglass med kladdkaka, mango och vattenmelon. Helt okej mat faktiskt.


Julia var inom här en liten stund nyss. Det var meningen att vi skulle cyklat till Kärringaviken och solat och sånt gott, men det blev inte så för det blev för sent. Men vi var här hos mej en liten stund och snackade istället. Vi kollade bland annat på mina bilder på min dator och gamla outfits här på min blogg. En del skrattade jag till och med åt. Hahaha....

Nu ska jag lägga in dagens outfit och lite sådär.

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0