Nu ska jag förbättra mej!



Jag har vart för dålig på att blogga nu. Men nu ska det bli ändring på det. Från och med nu så ska jag sköta bloggen snyggt. Jag ska blogga minst fem inlägg om dagen. För nu ska jag satsa! Jag är på riktigt blogghumör och bara känner att jag älskar det nu.


Jag och mina föräldrar satt på framsidan innan idag nämligen, och då kom vi fram till det här med min blogg och så, att jag vill att den ska gå framåt. Det sa jag till dem. Men att jag inte klarar mej med en två megapixels kamera till bloggen. Det blir ju lixom inga fina bilder. Så sa dem att jag får låna deras digitalkamera och att jag nog ska få den mobilen med fem megapixel. Det hade vart super.
Ni vet den, K850i?



Har ni den, eller känner ni någon som har en sån? Vet ni om den är bra?

Jag är väldigt tacksam för svar.






Nu ska jag städa undan här på mitt rum och sedan ska jag sätta mej på framsidan i solen med min bärbara dator och bara blogga och slappna av. Jag tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från klassresan och så med. Gud så skönt att sitta där framme, mmmmh!

Puss och Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är inte bra!

2008-06-02 @ 19:17:54
Postat av: Anonym

den äär bäst lyssna inte på hon/han som skrev så de e ngn som hatar dig elr ngt jag har den sj och den har bra o klara bilder inte bara de själva telefonen e skit skön o bra visst ser den stor ut men jämför med din kompis mobil den e inte alls stor lite fett kanske men när man har haft den i ett tag tcker ma den e perfek :D vsg har ingen blogg för jag e kille men jag gilla din :D

2008-07-22 @ 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0