Pics från klassresan



Igår hade vi ju då klassresan. Först samlades vi på Stenbackaskolan vid halv nio tiden, sedan körde vi till Boda Borg i Karlskrona. Det tog en stund innan de öppnade åt oss, men sedan när de väl gjorde det så gick vi in och fick frukost. Bulle och saft blev det (dricker man saft till frukosten i Karlskrona, kanske?!). Jaja, i vilket fall som helst, sedan gjorde vi femkampen. Jag och mit lag kom trea, av fyra lag. Rätt okej, faktiskt. Blev rätt nöjd. Man blev blöt också. Jag var alldeles dyngsur och hade bara ett par kortbyxor i reserv med mej. Sedan när vi hade gjort femkampen så åt vi tacos på Boda Borg. Det var supergott. Sedan fick vi då gå runt på Boda Borg och göra de banor som vi ville. Jag gick med Hanna, Isabell och Isabell. Vi klarade två banor och så fick vi hjälp med en av killarna. Vi hjälpte dem lite också. Sedan efter någon timme så fikade vi. Då blev det bullar och saft. Mums! Sedan efter det så fick vi göra lite banor igen. Och vid halv fyra tiden så åkte vi hem.
När jag kom hem så packade jag och åkte till Bruksgården i Mörrum för att övernatta där med klassen. Tyvärr, så fick jag åka hem vid halv tio tiden för jag mådde så illa och var nära på att kräkas. Det var riktigt äckligt, kan jag tala om. Men jag hann ha lite roligt i alla fall. När jag kom hem igen så var det så himla fint väder så mamma, pappa och jag satte oss på framsidan och drack te och spelade kort. Det var riktigt mysigt. Sedan på kvällen innan jag gick och la mej så släppte det. Så det var nog inget allvarligt. Men nu känns det helt okej.

Här kommer lite bilder från gårdagen:

image402

Elin, Fanny, Hanna och lite av Kajsa. Precis innan vi åkte till Boda Borg, alltså på Stenbackaskolan.

image403

Lite av Isabell, Hanna och Isabell på Stenbackaskolan.

image404

Tobias och Anton på Bruksgården.

image405

Hampus, Anton, Hanna, Isabell, Fredrik och Anton på Bruksgården i Mörrum. Vi skrev en massa saker på tavlan om vår klass.

image406

Jag skrev våran ramsa på tavlan. Hihi.

image407

Det blev lite gottisdricka och lite sånna saker. Det var supergott.

image408

Vi spelade kubb också.
Elin, Fanny och Kajsa på Bruksgården.

image409

Min och Fannys dricka.

image410

Haha, jag tappade min ena jordgubbe i gräset.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Drinkarna = VILL HA!!

2008-06-02 @ 15:30:23
URL: http://www.anderssonjessiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0