Presenterna




När det är skolavslutning så får jag alltid presenter av mamma, lillebror och pappa, mormor och morfar och farmor och farfar.

Utav mormor och morfar fick jag ju klänningen till nobellmiddagen som jag hade på mej igår, och shortsen som jag hade på skolaslutningen idag. Och idag fick jag en blomma av dem också. Sedan av farmor och farfar så fick jag 400:- och en blombucket igår för dem skulle iväg idag. Och utav mamma, pappa och lillebror fick jag detta idag:

 





Halsband med tillhörande armband i äkta silver.

Visst var det fint? Jag bara älskar det. Jag har haft det på mej nu sedan jag fick det.

Kommentarer
Postat av: ems

Übersött! :D

2008-06-10 @ 19:38:16
URL: http://eutie.blogg.se/
Postat av: ella

ååh vad fint! :)

2008-06-10 @ 20:01:55
Postat av: emmmmy. (:

åååh, gud vad fint. <33 (:

2008-06-10 @ 21:23:17
Postat av: emelie

åå, det var ju jättefint (L)

2008-06-11 @ 14:10:31
URL: http://emeliemalmquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0