Svar på frågor - del 1



Här är tre frågor och svar som jag har fått:


Varför började du blogga?
- Ja, det finns nog inget riktigt svar på det. Men när jag fick reda på att min kusin hade en blogg, så läste jag hennes och tyckte att det blev intressant. Sedan hjälpte hon mej med att fixa en blogg till mej, för jag visste inte hur man gjorde oså.
I början så tyckte jag inte att det var så kul, för jag fick aldrig några kommentarer, men nu när jag har börjat få det så är det mycket roligare. Man känner liksom att folk verkligen läser det man skriver.

Har du några favoritbloggar?
- Ja, det har jag. Jag läser Kenza:s, Blondinbellas, Stina Lee:s och min kusins blogg dagligen. Men det finns även andra bloggar som jag tittar inom i bland  och så. Men ni får gärna tipsa mej om bloggar som ni tycker är bra, eller så kan ni tipsa om era egna bloggar också. Vilket som. För jag vill gärna kunna läsa fler bloggar, jag får ju även inspiration från bloggarna jag läser.

Hur länge har du bloggat?
- Jag började blogga den 7 juli 2007. Så nu i sommar så är det ett år sedan. Så jag har faktiskt inte hållt på så länge ännu. Men jag hoppas på att det ska fortsätta och att bloggen kommer att gå framåt.


Så, ni som hade ställt frågorna hoppas jag att ni fick svar på det ni ville.
I detta inlägget kan ni också kommentera om ni har någon mer fråga. Så fråga på, och kom ihåg - jag svarar på ALLA frågorna!


Nej, nu ska jag fixa naglarna och sedan städa rummet och hoppa in i duschen. Jag måste ju vara fin i morgon på nobellmiddagen! *nervös*

Kommentarer
Postat av: rebecka :)

gillar din blogg :) ha en bra dag ^^

2008-06-09 @ 11:35:32
URL: http://thebeest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0