Svaren på era frågor



Igår frågade jag om ni hade några frågor till mej. Och ja, jag fick några styckna. Så här kommer frågorna och svaren:


Vilken blogg tycker du själv är roligast att läsa?
- Asså jag har ju många favoritbloggar. Jag läser ju mina kompisars bloggar och sånt.. Men den som är roligast är nog Jessicas och Kristins. Dem bloggar lixom om mycket saker som jag vill få reda på. Och det är ju såklart roligt. :) Men sedan så läser jag ju även andra bloggar som är lite mer kända. Såsom Kenzas, Blondinbellas och Stinas. Dem är med bra.

Vad är det pinsammaste du gjort?
- Jag har ju gjort mycket pinsamt. Men jag vet inte vilken som är mest pinsamt. Tyvärr så kommer jag inte ihåg så mycket pinsamma saker som jag gjort ( nu när jag väl får frågan lixom ). Men jag kan berätta en pinsam sak. Det är ju inte det mest pinsamma. Men en rätt pinsam sak: Mamma och jag var på loppis någonstans. Jag tror jag var tio då. Och så gick mamma iväg för att kolla på en sak medans jag kollade på en annan grej. Och sedan tyckte jag att jag såg henne, och sprang fram och kramade henne, och sa mamma där är du ju. Och sedan när jag tittade upp, så var det inte min mamma. Utan det var en annan tjej. Fatta vad pinsamt det var! Haha...

Spelar du några instrument?
- Ja, det gör jag. Jag spelar gitarr. Och sjunger också till. I fyran spelade jag blockflöjt, men det gick inget vidare, och jag gjorde det endast för att få spela gitarr sedan.

Har du någon pojkvän?
- Nej, det har jag inte. Inte för tillfället.

När började du blogga?
- Det var någongång i Julia förra året. Så det är snart ett år sedan.  (VAD VILL NI ATT JAG SKA FIRA MED DÅ HÄR PÅ BLOGGEN? TIPS NÅGON?)

Varför började du blogga?
- Min kusin har och hade en blogg. Så tyckte jag det var intressant och testade och blogga själv. ( hon hjälpte mej med att skapa en blogg och göra design och så, snäll som hon är :) )  Och ibörjan så tyckte jag ju absolut inte det var roligt. Jag fick ju inga kommentarer och ingenting. Men sedan pausade jag ett tag. Och sedan tänkte jag såhär: Alla har inte kommentarer i början utan man måste jobba för att få det, och för att synas i bloggvärlden. Och då började jag blogga igen och nu har det börjat gå rätt bra med bloggen faktiskt :).


Kika gärna in hos
Celine som vann tävlingen hos mej idag. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0