Tisdag



Hejsan allihopa!

Solen har ju börjat titta fram litenu, skönt! :)

Gud vad jag började blogga sent idag. Jag ska nu berätta varför....
Jag har vart på polisstationen och hämtat mina nycklar. Och då undrar ni säkert varför?! Jo, för att jag tappade dem på stan i förra veckan, och så var någon så snäll och lämnade in dem till polisen och vi hade ju sån spärrservice (stavning?), och då vet dem vilkas det är och så. Himla smart faktiskt. :) Sedan körde vi till stan och kollade på Lindex, Vero Moda och  Esprit. Mamma köpte lite saker på Lindex till sig själv.  Sedan körde vi till Donken och köpte mat med oss hem så vi satt på altanen och åt lite. Mums! Sedan när vi hade ätit så hjälpte jag mamma med lite saker här hemma och så städade jag lite på mitt rum (idag igen). Jag är hopplös. Jag måste städa mitt rum varje dag för att jag inte ställer sakerna där dem ska vara direkt när jag använt dem. Haha, knasfia jag är!

Imorgon ska jag träffa Frida. Det var några dagar sedan nu. Saknar henne jättemycket! Och sedan på torsdag så kanske mammas kompis och hennes dotter ska komma hit och sova här. Kulkul! Vi får hoppas att det blir så :). Har inte träffat dem sedan Österjö förra året. Så det hade vart kul om dem kom hit igen. Fast då var hela familjen här iochförsej.
På lördag sedan så ska jag ju till stan med mormor. Det ska också bli kul. Och sedan skulle jag nog va med någon/några efter sedan. Sedan på söndag så kanske jag skulle träffa Julia. Får hoppas på det. Det var med ett tag sedan.

Nu ska jag ta och blogga lite och sedan gå ut i det fina vädret.
Puss och kram och hoppas att ni mår bra!


Kika gärna in hos Celine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0