Torsdag




Hejsan guldhjärtan!


Oj, det blev rätt sent som jag började blogga idag. Jag brukar ju börja redan på morgonen/förmiddagen.

Idag har jag vart med Anna. Vi spelade kort, spelade spel, hoppade på hennes studsmatta och satt lite vid datorn. Vi hade roligt i dag tycker jag. Det var så lnäge sedan vi träffades, och nu ser jag fram emot nästan gång som vi ska träffas igen. :)


Jag städade nyss på mitt rum, så nu är det nystädat och fint. Jag fick öppna mitt fönster också, för det var för varmt på mitt rum. Och om det blir för varmt, så kan jag inte somna ikväll. Och jag sover inte riktigt när jag sover med fönstret öppet, jag får ingen ro lixom.

Nu ska jag lägga in dagens outfit på bloggen och lite annat skojsigt. Så ni får lite att läsa och sådär, och så att jag får lite sysselsättning också, såklart. Haha. 

Puss och kram, skummbanan! =)

Kommentarer
Postat av: ella, (:

din blogg är bääst frida! =D'v

2008-06-13 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0